aaa chestii postari stiri anunturi altele
·
Când brandurile de pe Internet ajung în viaţa reală
·
despre sanatate
·
plante medicinale
·
remedii babesti
·
remedii naturiste
·
Retete naturiste
·
sanatateverde
·
terapii naturiste
Când brandurile de pe Internet ajung în viaţa reală
Când brandurile de pe Internet ajung în viaţa reală
Că suntem cu toţii ancoraţi în mediul online nu mai este demult un secret şi nici un lucru senzaţional. Internetul ne face tuturor viaţa mai uşoara, începând cu munca şi terminând cu distracţia; de aceea, nu e de mirare că unele dintre brandurile care s-au născut pe Internet să "coboare" şi în viaţa reală.
Sigur ai văzut persoane care îşi promovează site-urile sau blogurile purtând tricouri personalizate, pe care şi-au scris adresele acestora. Probabil că ştii măcar un tânăr care are un tricou cu mesajul "Sometimes, when I'm alone, I google myself" ("Uneori, când sunt singur, mă 'caut' pe Google" - şi, dacă tot am deschis paranteza, trebuie spus că, de câţiva ani buni, în limba engleză există verbul "to google", care înseamnă "a căuta pe Google"; fenomenul Google a ajuns, deci, şi în dicţionar).
Brandurile de pe Internet se mai găsesc printre noi, "offline", şi pe produsele personalizate pe care le folosim: un tricou, o cană, un mouse pad, poate un pix sau un breloc cu sigla unui site; sunt peste tot.
Designerul spaniol Ignacio Pilotto vine cu o idee excepţională: un abţibild care transformă orice televizor în YouTube. Autocolantul cu sigla YouTube se lipeşte în colţul din dreapta jos al ecranului televizorului. Probabil că nu este recomandat să încerci asta pe o plasmă sau pe un televizor cu ecran LCD, dar dacă ai acasă un televizor mai vechi şi eşti fan YouTube, cu autocolantele create de Ignacio Pilotto poţi transforma emisiunile oricărui post de televiziune într-un video de pe YouTube.
Le poţi lipi şi pe parbriz, pe oglinda retrovizoare, pe uşa cuptorului cu microunde sau pe orice altă "fereastră" ori suprafaţa dreptunghiulară pe care îţi arunci privirea în fiecare zi. Ochelariştii îşi pot lipi un autocolant mai mic chiar pe lentilele ochelarilor, transformându-şi, astfel, toată viaţa într-un clip YouTube.
Autocolantele cu sigla YouTube nu se produc deocamdată, dar cei care îşi doresc cu adevărat să obţină unul chiar de la "inventator" o pot face participând la concursul pe care acesta l-a organizat pe blogul sau.
Rămâne de văzut dacă cei de la Trilulilu, echivalentul romanesc al YouTube, vor adapta această idee pentru fanii din România ai Crocodilului.
Alte autocolante numai bune de folosit în situaţii reale sunt cele care s-au pus deja în vânzare pe site-ul Failsticker.com. Pentru "neiniţiaţi", cuvântul "fail" înseamnă eşec sau ratare, iar Failblog.org este site-ul pe care sute de fotografii cu ratări de tot felul sunt prezentate oprobriului public.
Pe fiecare dintre aceste imagini este aplicat textul "FAIL", cu litere mari, albe şi cu un contur negru subţire. Cine îşi doreşte să marcheze pe viu aceste situaţii poate folosi acum autocolantele cu dimensiuni de 15 x 9 centimetri. Cinci autocolante cu "FAIL" costă cinci dolari, iar un pachet de 50 de bucăţi costă 25 de dolari.
Din aceeaşi "familie" cu blogul ratărilor face parte şi Icanhascheezburger.com, un site unde imaginilor cu pisici aflate în diferite ipostaze li se adaugă texte scrise într-o engleză pocită, aşa cum numai o pisică ar putea să se exprime.
Pentru ca pe site-ul cu pisici amuzante textele variază, acest fenomen a fost denumit "LOLCATS", unde LOL este un acronim cunoscut celor care folosesc serviciile de mesagerie instantă, cum este Yahoo! Messenger, şi care înseamnă "Laughing Out Loud" ("Râd în gura mare"). Astfel, pentru situaţiile amuzante din viaţa reală, avem acum la dispoziţie şi abtibildurile "LOL", la aceleaşi preţuri ca şi cele cu "FAIL". Ambele se găsesc pe site-ul Failsticker.com
Că suntem cu toţii ancoraţi în mediul online nu mai este demult un secret şi nici un lucru senzaţional. Internetul ne face tuturor viaţa mai uşoara, începând cu munca şi terminând cu distracţia; de aceea, nu e de mirare că unele dintre brandurile care s-au născut pe Internet să "coboare" şi în viaţa reală.
Sigur ai văzut persoane care îşi promovează site-urile sau blogurile purtând tricouri personalizate, pe care şi-au scris adresele acestora. Probabil că ştii măcar un tânăr care are un tricou cu mesajul "Sometimes, when I'm alone, I google myself" ("Uneori, când sunt singur, mă 'caut' pe Google" - şi, dacă tot am deschis paranteza, trebuie spus că, de câţiva ani buni, în limba engleză există verbul "to google", care înseamnă "a căuta pe Google"; fenomenul Google a ajuns, deci, şi în dicţionar).
Brandurile de pe Internet se mai găsesc printre noi, "offline", şi pe produsele personalizate pe care le folosim: un tricou, o cană, un mouse pad, poate un pix sau un breloc cu sigla unui site; sunt peste tot.
Designerul spaniol Ignacio Pilotto vine cu o idee excepţională: un abţibild care transformă orice televizor în YouTube. Autocolantul cu sigla YouTube se lipeşte în colţul din dreapta jos al ecranului televizorului. Probabil că nu este recomandat să încerci asta pe o plasmă sau pe un televizor cu ecran LCD, dar dacă ai acasă un televizor mai vechi şi eşti fan YouTube, cu autocolantele create de Ignacio Pilotto poţi transforma emisiunile oricărui post de televiziune într-un video de pe YouTube.
Le poţi lipi şi pe parbriz, pe oglinda retrovizoare, pe uşa cuptorului cu microunde sau pe orice altă "fereastră" ori suprafaţa dreptunghiulară pe care îţi arunci privirea în fiecare zi. Ochelariştii îşi pot lipi un autocolant mai mic chiar pe lentilele ochelarilor, transformându-şi, astfel, toată viaţa într-un clip YouTube.
Autocolantele cu sigla YouTube nu se produc deocamdată, dar cei care îşi doresc cu adevărat să obţină unul chiar de la "inventator" o pot face participând la concursul pe care acesta l-a organizat pe blogul sau.
Rămâne de văzut dacă cei de la Trilulilu, echivalentul romanesc al YouTube, vor adapta această idee pentru fanii din România ai Crocodilului.
Alte autocolante numai bune de folosit în situaţii reale sunt cele care s-au pus deja în vânzare pe site-ul Failsticker.com. Pentru "neiniţiaţi", cuvântul "fail" înseamnă eşec sau ratare, iar Failblog.org este site-ul pe care sute de fotografii cu ratări de tot felul sunt prezentate oprobriului public.
Pe fiecare dintre aceste imagini este aplicat textul "FAIL", cu litere mari, albe şi cu un contur negru subţire. Cine îşi doreşte să marcheze pe viu aceste situaţii poate folosi acum autocolantele cu dimensiuni de 15 x 9 centimetri. Cinci autocolante cu "FAIL" costă cinci dolari, iar un pachet de 50 de bucăţi costă 25 de dolari.
Din aceeaşi "familie" cu blogul ratărilor face parte şi Icanhascheezburger.com, un site unde imaginilor cu pisici aflate în diferite ipostaze li se adaugă texte scrise într-o engleză pocită, aşa cum numai o pisică ar putea să se exprime.
Pentru ca pe site-ul cu pisici amuzante textele variază, acest fenomen a fost denumit "LOLCATS", unde LOL este un acronim cunoscut celor care folosesc serviciile de mesagerie instantă, cum este Yahoo! Messenger, şi care înseamnă "Laughing Out Loud" ("Râd în gura mare"). Astfel, pentru situaţiile amuzante din viaţa reală, avem acum la dispoziţie şi abtibildurile "LOL", la aceleaşi preţuri ca şi cele cu "FAIL". Ambele se găsesc pe site-ul Failsticker.com
0 comments :
Trimiteți un comentariu