background img

Articole noi

Astma


Astma
Un domn povestte: "Sunt de 46 de ani. Sufăr de ast de 20 de ani. M-am adresat multor  medici, dar ei au declarat boala mea incurabilă şi mi-au prescris numai calmante, care n-au folosit la nimic. Aşa că nu mi-a mas altceva decât să-mi port crucea, până când Dumnezeu va scăpa de ea. De multe ori această cruce era prea dureroasă. Adeseori, mai ales noaptea, respiraţia îmi era atât de grea, încât nu puteam dormi toată noaptea, fiind silit stau cu fereastra deschisă chiar în gerul cel mai mare, spre a nu fi sufocat.
Aceste accese se repetau mai multe zile. Toate mijloacele întrebuinţate au rămas fără efect. Pe lângă aceste suferinţe se mai augau lipsa de apetit, săderea forţelor, încât simţeam aşa n-o voi duce multă vreme. În fine, Dumnezeu avu milă de mine. Cartea despre Cura de a îmi  zu în ini şi deveni pentru mine o adevărată binefacere şi scăpare. M-am vindecat în opt zIle. Nu poate crede cineva, cum apa poate transforma natura în scurt timp. Aplirile au fost: .
1. Udări  pe  partea  de  sus  a  corpului,  apoi  turnări  de  apă  pe  genunchi, umblarea prin  apă; 2 Turnare pe spate, turnare pe coapse; 3. Baie de abdomen, turnare de a pe partea de  sus a corpului, semi-baie; 4. Turnare de apă până la brâu, udarea spinarii; 5. Semi-baie, udare superioară (partea de sus a corpului pâla brâu), baie de abdomen; 6. Baie completă, udare  superioară; 7. Udarea sau turnare de a pe şolduri, udare superioară: Totdeodată, în fiecare zi,  am umblat desculţ două ceasuri prin iarbă. Era soare şi mă simţeam din ce în ce mai bine.

0 comments :

Trimiteți un comentariu

Imparte informatia cu prietenii tai !

Translate

Gasesti materiale suplimentare in articolele urmatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Sanatateverde - Despre plante

O scurta introduce in lumea plantelor ...

Le intalnim la tot pasul, dar necunoscandu-le nu le dam atentia cuvenita: un fir de iarba, o floare, alt fir de iarba ... si-n seva lor, in substantele active depozitate in "camarile" celulelor pot sta vindecarea multor suferinte, alinarea multor dureri. Asistam in zilele noastra la un paradox: in timp ce utilizarea plantelor medicinale este intr-o vertiginoasa ascensiune(atat ca materie prima, in industria farmaceutica, cat si ca utilizare casnica), tot mai putini sunt cei care le pot recunoaste si cunosc perioada optima de recoltare. Este in mare parte urmarea urbanizarii, ruperea lumii de la legatura initiala cu natura si inchiderea ei in cutii de betoane. Natura a trecut pe locul II, urmand a fi vizitata doar la sfarsit de saptamana si atunci in semn de "multumesc" lasand in urma noastra adevarati munti de gunoaie. Deocamdata natura mai indura si inca ne ofera adevarata izvoare tamaduitoare. Folosirea plantelor medicinale are o veche istorie pe teritoriul tarii noastre, parintele istoriei, Herodot, a scris despre iscusinta geto-dacilor in folosirea lor in multiple afectiuni. Romania are un mediu extrem de favorabil pentru dezvoltarea faunei, poate tocmai de aceea se explica ca in tara noastra traiesc peste 3700 de specii de plante (mai mult de jumatate cat are toata europa) si din care peste 700 au caracteristici medicale. Deci haideti sa descoperim lumea plantelor si impreuna cu ea un nou tip de sanatate... SANATATE VERDE