background img

Articole noi

Cum vinde brandul Coca-Cola fericire pe timp de criza

Cum vinde brandul Coca-Cola fericire pe timp de criza


Cum vinde brandul Coca-Cola fericire pe timp de criza


La inceput de an si in miez de criza, Coca-Cola isi schimba sloganul pentru a-si condensa mesajul: fericire la sticla. Intr-un interviu acordat Wall-Street, Sue Anderson, Creative Director Coca-Cola la Wieden+Kennedy, Amsterdam, invitata la festivalul AdPrint, vorbeste despre importanta optimismului in timpul crizei financiare si despre multiplele forme de declinare ale unui brand clasic.
Wall-Street: De cat timp lucrezi la Wieden+Kennedy?

Sue Anderson: Lucrez la Wieden+Kennedy de 5 ani si ma ocup de contul Cola de un an si jumatate. Am lucrat inainte pe multe alte branduri: Nike, niste branduri Procter & Gamble.

Wall-Street: Ce iti place la acest cont?

Sue Anderson: Imi place ca este un brand iconic, plin de provocari – pentru ca toata lumea il cunoaste atat de bine, trebuie sa gasesti noi modalitati prin care el sa devina surprinzator pentru oameni.

Wall-Street: Noul slogan, “Open Happiness”, de ce a aparut acum? De ce a ales Coca-Cola sa-si schimbe sloganul?

Sue Anderson: Cred ca au simtit ca “The Coke Side of Life” (ultimul slogan al Coca-Cola, valabil din 2006 – n. red.) a functionat foarte bine pentru ei, in termeni de mesaj transmis – era foarte optimist, vorbea despre partile bune ale vietii. Voiau un slogan care sa fie chiar si mai usor de inteles. “Open Happiness” spune acelasi lucru ca si “Coke Side of Life”, doar ca o spune mai rapid, mai concentrat. In mod traditional, Coke si-a schimbat sloganul la aproximativ fiecare doi ani. Este o modalitate de a mentine brandul proaspat.

Wall-Street: Este optimismul o strategie la care un brand ar trebui sa apeleze in timpul recesiunii? Si noul slogan al Pepsi, “Yes we can”, debordeaza de optimism.

Sue Anderson: Cred ca in timpul unei crize economice oamenii exact asta cauta – un moment de respiro de la tot ce e dificil. Din cand in cand, o cutie sau o sticla de Cola inseamna o pauza de 5 minute. Nu te costa mult, este pauza zilei care iti da putina energie si te face sa te simti bine. Coke a trait in teritoriul optimismului aproape de la inceputuri. Nu sunt motive pentru a schimba asta, mai ales acum, cand oamenii cauta putina stralucire in fiecare zi.

Wall-Street: Cum ar trebui sa se schimbe un brand precum Coca-Cola in timpul crizei?

Sue Anderson: Cred ca mai mult decat orice trebuie sa ramana sincer fata de sine insusi. Chiar daca sloganul s-a schimbat, mesajul a ramas acelasi – e vorba despre optimism, despre confruntarile cu problemele lumii moderne. Este un mic antidot: nu iti va rezolva problemele, nu le va face sa dispara, dar iti va oferi o mica pauza de la ele.

0 comments :

Trimiteți un comentariu

Imparte informatia cu prietenii tai !

Translate

Gasesti materiale suplimentare in articolele urmatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Sanatateverde - Despre plante

O scurta introduce in lumea plantelor ...

Le intalnim la tot pasul, dar necunoscandu-le nu le dam atentia cuvenita: un fir de iarba, o floare, alt fir de iarba ... si-n seva lor, in substantele active depozitate in "camarile" celulelor pot sta vindecarea multor suferinte, alinarea multor dureri. Asistam in zilele noastra la un paradox: in timp ce utilizarea plantelor medicinale este intr-o vertiginoasa ascensiune(atat ca materie prima, in industria farmaceutica, cat si ca utilizare casnica), tot mai putini sunt cei care le pot recunoaste si cunosc perioada optima de recoltare. Este in mare parte urmarea urbanizarii, ruperea lumii de la legatura initiala cu natura si inchiderea ei in cutii de betoane. Natura a trecut pe locul II, urmand a fi vizitata doar la sfarsit de saptamana si atunci in semn de "multumesc" lasand in urma noastra adevarati munti de gunoaie. Deocamdata natura mai indura si inca ne ofera adevarata izvoare tamaduitoare. Folosirea plantelor medicinale are o veche istorie pe teritoriul tarii noastre, parintele istoriei, Herodot, a scris despre iscusinta geto-dacilor in folosirea lor in multiple afectiuni. Romania are un mediu extrem de favorabil pentru dezvoltarea faunei, poate tocmai de aceea se explica ca in tara noastra traiesc peste 3700 de specii de plante (mai mult de jumatate cat are toata europa) si din care peste 700 au caracteristici medicale. Deci haideti sa descoperim lumea plantelor si impreuna cu ea un nou tip de sanatate... SANATATE VERDE