background img

Articole noi

URASC ORANGE

Urasc tot ce inseamna ORANGE PORTOCALA PORTOCALIU GSM TELEFOANE MOBILE TOTTTTTTTTTT :D
Sunt nervos si nu imi place dar asta este ... e pacat ca sunt nervos, pe nervii mei, din cauza unui operator GSM "made in ROMAnia", adica Orange :(

Cum sta treaba ...

Am facut o reincarcare de cont (am uitat sa precizez ca sunt utilizator prepay? UPS!) si am in cont in momentul de fata disponibili aproximativ 12 Euroi ... Vreau sa fac o plata pe portalul de plati "via telefon" adica plata prin sms, pe mobilpay.ro, pentru ce? PENTRU TRAFIC.RO , evident! Si stiti care e faza cea mai tare? NU POT PLATI. Si serviciul respectiv de monitorizare costa numai 10 Euro! De fiecare data imi vine un mesaj de la 333 cum ca nu am suficient credit in cont, va rugam sa reincarcati! PAI PE NEAMUL VOSTRU SI PE FIRMA VOASTRA SI PE VOI, PE TOTI FRANCEZII DE LA ORANGE ... CUM NU AM CREDIT MAH!? MUHAHAHAHAHA ! AM 12 Euro! Am discutat cu 3 domnisoare de la serviciul clienti al Orange Romania si fiecare imi spune acelasi lucru "inchideti si deschideti telefonul si cu siguranta o sa va mearga! Am actualizat acuma informatiile despre contul dvs si acum va apare creditul total..." Sa moara mortu ...serios?!? Am 12 euro credit? Stiam! Ca la 333 imi zice! OMG ... Si acuma vine faza cea mai tare ... evident, tot de la Orange ROmania. Sun a 4-a oara si domnisoara asta e si mai inteligenta " ... . Nu stiu ce va spun, totul pare in regula, reteua functioneaza pentru ca vad ca ati incercat sa trimite-ti mesaje, credit aveti, chiar nu pot sa va spun exact un raspuns. Va rog sa asteptati sa ma consult cu cineva. ... In regula, am discutat cu un coleg si el imi sugereaza sa va setati telefonul pe selectie manuala a retelei ... Cu siguranta acest mod o sa functioneze. O zi buna, va multumesc ca ati apelat serviciul clienti al Orange. La revedere. " SERIOS?! Deci trebuie sa imi pun telefonul pe selectie manuala a retelei... ce fain... in anul 2009 !!! Poate de anul viitor o sa trimitem scrisori catre cei pe care vrem sa ii contactam, scurt si la obiect : "Salut, vezi ca iti trimit un SMS", selecteaza reteua GMS potrivita! ORANGE SUCKS!

Nu am dreptate? Voi ati patiti ceva asemanator? In ce cirscumstante?

Un comentariu : Leave Your Comments

  1. Uraaaaaaasc ORANGE, sunt niste hoti, nu va faceti abonamente la ei ca nu mai scapati fara sa platiti o gramada de bani

    RăspundețiȘtergere

Imparte informatia cu prietenii tai !

Translate

Gasesti materiale suplimentare in articolele urmatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Sanatateverde - Despre plante

O scurta introduce in lumea plantelor ...

Le intalnim la tot pasul, dar necunoscandu-le nu le dam atentia cuvenita: un fir de iarba, o floare, alt fir de iarba ... si-n seva lor, in substantele active depozitate in "camarile" celulelor pot sta vindecarea multor suferinte, alinarea multor dureri. Asistam in zilele noastra la un paradox: in timp ce utilizarea plantelor medicinale este intr-o vertiginoasa ascensiune(atat ca materie prima, in industria farmaceutica, cat si ca utilizare casnica), tot mai putini sunt cei care le pot recunoaste si cunosc perioada optima de recoltare. Este in mare parte urmarea urbanizarii, ruperea lumii de la legatura initiala cu natura si inchiderea ei in cutii de betoane. Natura a trecut pe locul II, urmand a fi vizitata doar la sfarsit de saptamana si atunci in semn de "multumesc" lasand in urma noastra adevarati munti de gunoaie. Deocamdata natura mai indura si inca ne ofera adevarata izvoare tamaduitoare. Folosirea plantelor medicinale are o veche istorie pe teritoriul tarii noastre, parintele istoriei, Herodot, a scris despre iscusinta geto-dacilor in folosirea lor in multiple afectiuni. Romania are un mediu extrem de favorabil pentru dezvoltarea faunei, poate tocmai de aceea se explica ca in tara noastra traiesc peste 3700 de specii de plante (mai mult de jumatate cat are toata europa) si din care peste 700 au caracteristici medicale. Deci haideti sa descoperim lumea plantelor si impreuna cu ea un nou tip de sanatate... SANATATE VERDE