background img

Articole noi

Banca Transilvania este UN RAHAT

URASC BANCA TRANSILVANIA !

De ce?

Prin simplu motiv ca sunt foarte multi idioti (partea de Retail va suna ceva alarme?! )adunati sub umbrela unui nume cu istorie ... de aia !
Ca tot omul, faci tranzactii, faci o investitie, ai nevoie de bani ... de unde?! Faci un credit, credit pe care l-am luat si eu de la Banca Romaneasca, in urma cu 3 ani! Problema era ca nu aveam o sucursala a bancii la mine in localitate si lunar viram banii din contul personal de BCR in contul de la Romaneasca pentru rata ... totul a fost ok pana la un moment dat, cand aflu cu stupoare ca sunt in urma cu plata unor rate! Banii pe care ii viram eu, erau comisionati de 2 ori ... nu stiu de ce si nu inteleg de ce, dar in fine, a fost si a trecut, evident apar in Biroul De Credit ... ca rau platnic. Mi-am luat orice speranta de la vreun credit, mai ales acuma, ca cica e criza! :( Dar am o cunostiinta la Banca Transilvania (alias BT) - banca oamenilor intreprinzatori si ea mi-a spus de un card pe care primesti maxim 5 salarii, cica e ceva Mastercard Forte, ori cum ii spune, in fine. Discut cu tipa (amabila, rabdatoare, etc) si incep sa adun actele. Birourile firmei la care lucrez sunt din Bucuresti, eu mai transilvanean de felul meu, va dati seama ca era munca de Sisif, sa suni la Human Resources, sa verifici daca a ajuns adeverinta de venit, daca a fost complectata, daca a fost trimisa si cu ce... UN DEZASTRU! Adun toate actele, in ideea in care am discutat cu cunostiinta mea si mi-a spus ca SE VERIFICA NUMAI ULTIMII DOI ANI! Evident, problemele apar in raport dar nu sunt in acei 2 ani care se verifica! Facem dosarul, se trimite si azi sun sa vad care e treaba si surpriza! Responsabila de pe partea de retail ii spune cunostiintei mele ca nu merit acest serviciu, ca am probleme in trecut... PAI ALO ... BANCA TRANSILVANIA parca se verificau NUMAI ultimii 2 ani! Deci si prin urmare, Banca Transilvania, rahatul de BT, mi-a mancat 1 luna intreaga de asteptare intr-o clipa, din cauza unei ipocrite care a prins postul respectiv, stim noi cum, care a zis ca nu merit acest serviciu! Banca Transilvania ... UN RAHAT! Am 2 conturi (si 2 carduri) pe persoana fizica, un cont pe firma + BT24 (Internet Banking)+ card Visa si de luni imi mut toate conturile de la marele rahat pe nume BANCA TRANSILVANIA numai asa, pentru 1 luna de telefoane, drumuri, asteptari si toate cele! Sa traiti si fara comisionale primite de la mine!

0 comments :

Trimiteți un comentariu

Imparte informatia cu prietenii tai !

Translate

Gasesti materiale suplimentare in articolele urmatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Sanatateverde - Despre plante

O scurta introduce in lumea plantelor ...

Le intalnim la tot pasul, dar necunoscandu-le nu le dam atentia cuvenita: un fir de iarba, o floare, alt fir de iarba ... si-n seva lor, in substantele active depozitate in "camarile" celulelor pot sta vindecarea multor suferinte, alinarea multor dureri. Asistam in zilele noastra la un paradox: in timp ce utilizarea plantelor medicinale este intr-o vertiginoasa ascensiune(atat ca materie prima, in industria farmaceutica, cat si ca utilizare casnica), tot mai putini sunt cei care le pot recunoaste si cunosc perioada optima de recoltare. Este in mare parte urmarea urbanizarii, ruperea lumii de la legatura initiala cu natura si inchiderea ei in cutii de betoane. Natura a trecut pe locul II, urmand a fi vizitata doar la sfarsit de saptamana si atunci in semn de "multumesc" lasand in urma noastra adevarati munti de gunoaie. Deocamdata natura mai indura si inca ne ofera adevarata izvoare tamaduitoare. Folosirea plantelor medicinale are o veche istorie pe teritoriul tarii noastre, parintele istoriei, Herodot, a scris despre iscusinta geto-dacilor in folosirea lor in multiple afectiuni. Romania are un mediu extrem de favorabil pentru dezvoltarea faunei, poate tocmai de aceea se explica ca in tara noastra traiesc peste 3700 de specii de plante (mai mult de jumatate cat are toata europa) si din care peste 700 au caracteristici medicale. Deci haideti sa descoperim lumea plantelor si impreuna cu ea un nou tip de sanatate... SANATATE VERDE