CERCUL
·
despre sanatate
·
plante medicinale
·
remedii babesti
·
remedii naturiste
·
Retete naturiste
·
sanatateverde
·
Tantra
·
terapii naturiste
CERCUL
CERCUL
Acest cerc de care vorbeste Bhagwan este, retranspunerea moderna si ne-ritualizata a traditionalei imbratisari inversate din Maithuana tantrica. Se pune accentul pe aspectul esential al abandonului total care produce transubstantializarea energiilor. Se pune problema de a sti daca se poate atinge aceasta stare arzand etapele unei foarte mari stapaniri de sine la toate nivelele.
In ceea ce priveste aceste etape preliminare sunt utilizate in masura in care acest abandon provine dintr-o veritabila stiinta/constiinta de sine care ridica actul sexual la nivelul unei arte subtile. Nu e mai putin adevarat ca aceasta trecere in Tantra, de la placere la extaz comporta mai multe nivele.
Alchimia tantrica care permite sa facem, aceasta experienta a cercului implica, intr-un prim timp, controlul constient, prin barbat si femeie al respiratiei, mentalului si semintei (ejacularea, pentru barbat si orgasmul exploziv la femeie).
Controlul, care implica deja o anumita detasare care transforma dorinta-pasiune posesiva si dorinta-nevoie, in non-dorinta. Aceasta stare de "prezenta" esentialmente receptiva, in acelasi timp plenitutdine a vidului interior (a constiintei) si vacuitate a plenitutidinii, corespunde cu "a merge nicaieri", a considera actul sexual ca pe un scop in sine si nu un mijloc.
Aceasta detasare e produsa de dezvoltarea martorului interior, acest loc in care constiinta interiorizeaza experienta, observand ceea ce se petrece (reactii psihologice, emotii, pulsiuni, ginduri) fara sa se identifice ("eu" nu sunt corpul meu, emotiile mele) cu aceste manifestari.
Acest cerc de care vorbeste Bhagwan este, retranspunerea moderna si ne-ritualizata a traditionalei imbratisari inversate din Maithuana tantrica. Se pune accentul pe aspectul esential al abandonului total care produce transubstantializarea energiilor. Se pune problema de a sti daca se poate atinge aceasta stare arzand etapele unei foarte mari stapaniri de sine la toate nivelele.
In ceea ce priveste aceste etape preliminare sunt utilizate in masura in care acest abandon provine dintr-o veritabila stiinta/constiinta de sine care ridica actul sexual la nivelul unei arte subtile. Nu e mai putin adevarat ca aceasta trecere in Tantra, de la placere la extaz comporta mai multe nivele.
Alchimia tantrica care permite sa facem, aceasta experienta a cercului implica, intr-un prim timp, controlul constient, prin barbat si femeie al respiratiei, mentalului si semintei (ejacularea, pentru barbat si orgasmul exploziv la femeie).
Controlul, care implica deja o anumita detasare care transforma dorinta-pasiune posesiva si dorinta-nevoie, in non-dorinta. Aceasta stare de "prezenta" esentialmente receptiva, in acelasi timp plenitutdine a vidului interior (a constiintei) si vacuitate a plenitutidinii, corespunde cu "a merge nicaieri", a considera actul sexual ca pe un scop in sine si nu un mijloc.
Aceasta detasare e produsa de dezvoltarea martorului interior, acest loc in care constiinta interiorizeaza experienta, observand ceea ce se petrece (reactii psihologice, emotii, pulsiuni, ginduri) fara sa se identifice ("eu" nu sunt corpul meu, emotiile mele) cu aceste manifestari.
0 comments :
Trimiteți un comentariu